۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
بازدید:۲۷۹
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان می‌شدند خبر داد.
کد خبر : ۶۵۲۲۹

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ ایرج خانی پور روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود:‌ در پی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر ایجاد ضرب و شتم عمدی توسط سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و هویت این اراذل را احراز و شناسایی کردند.

 

 

 

 

 


وی ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، محل اختفای این سه نفر شناسایی شد و آنها در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ماموران و استخراج محتوای دوربین های موجود و اعتراف خود متهمان مشخص شد این افراد با قمه و قداره های در دست ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، تعدادی از آنها را ضرب و جرح کرده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به تهدید ماموران می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف چند قبضه قمه و قداره از افراد دستگیر شده، اظهار داشت: هر سه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضایی تحویل شدند.

4561/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها